Jump to content



Photo
- - - - -

HOLY FUCK BOYS! Its a Trailer Park Boys thread...


  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 peloquin17

peloquin17
  • VibeTribe
  • 2,259 posts

Posted 31 December 2008 - 07:09 PM

ok...some of you probably have no idea what im talking about.

There was this TV show in Canada called Trailer Park Boys.

It is THE funniest fucking show i've seen in a long time.

you can catch some of the episodes on youtube.

anyone else fans? i cant be the only one.

#2 cj

cj

    canadian, eh!

  • VibeTribe
  • 2,583 posts

Posted 02 January 2009 - 01:31 AM

Posted Image

for christmas, i gave kev two tickets to see the tpb live show. i can hardly wait to see it, its going to be hilarious. ricky, julian and bubbles, as part of their community service, have to create a puppet show on the evils of drinking and doing dr*gs. :lmao:

#3 peloquin17

peloquin17
  • VibeTribe
  • 2,259 posts

Posted 02 January 2009 - 04:38 PM

for some reason i KNEW you both were fans.

ed and freida got us into the show. we cant stop watching.

"Smokes, lets go."

#4 cj

cj

    canadian, eh!

  • VibeTribe
  • 2,583 posts

Posted 01 February 2009 - 03:40 PM

oh. my. god. we went to see the show on tuesday, and i have never laughed so hard in all my life. from the second the show started to the second it ended, i laughed my ass off. from bubbles singing, to the green bastard,to the slide show of ricky's day, to the frat party games... it was a riot. if you like tpb, and you have a chance to see the live show, go. it is worth every penny. kev took some pics, will post soon.

:funny1::lol::lmao::rotf::clapping:

#5 scarfire

scarfire
  • VibeTribe
  • 1,422 posts
  • Locationmatzah pizza

Posted 11 January 2011 - 12:35 AM

a man i work with looks like mr. lahey. every time i see him i think of mr. lahey and randy and can't help but chuckle.

#6 Lazy Lightning

Lazy Lightning
  • VibeTribe
  • 14,236 posts

Posted 13 January 2011 - 04:45 PM

Believe it or not, it was my mom's favourite show! :lol: It took about three episodes for her to get over the fact that they use the word "fuck" so often (my folks are old-fashioned that way, tho, they just don't wanna hear it) but then she was hooked and would tune in every night it was on.

I enjoy it too. I wanna borrow my brother's dvd collection of it so I can watch it with Tyler once he's up here.

#7 EasyRider

EasyRider
  • VibeTribe
  • 26 posts

Posted 08 July 2011 - 03:56 PM

Love the trailer park boys.
Which reminds me. Gotta pick up the box set from Amazon.
Prices must have dropped by now. Gonna have all the seasons on dvd.

#8 poopyman876

poopyman876
  • VibeTribe
  • 6 posts

Posted 04 April 2012 - 01:22 AM

I saw a stenciled graffiti face one day that I could not recognize and it was driving me crazy...

On the way back to the train station the girl I was with said "lulz, Ricky." ... I quite fell in love.

#9 FYC (Find Your Cloud)

FYC (Find Your Cloud)
  • VibeTribe
  • 747 posts
  • LocationIn the clouds

Posted 04 April 2012 - 06:07 PM

Does the rocket really fly Bubbles?
I don't know Randy. Does the Tin Man have a sheetmetal cock?