Jump to content



Photo
- - - - -

WC: Gonna be ripped come Vibes 2012


  • Please log in to reply
701 replies to this topic

#51 HappieKamper

HappieKamper
  • VibeTribe
  • 2,108 posts
  • LocationGun wavin' New Haven

Posted 27 July 2011 - 01:31 PM

Ive got the wook stomach bug. Ain't did shit today. :undecided:


Me too.

#52 TakeAStepBack

TakeAStepBack
  • VibeTribe
  • 18,536 posts

Posted 27 July 2011 - 01:33 PM

Did you drink a lot of the spicket water? It's the only thing i can think of that would do this to me. I dont wanna get too graphic, so i will...been pissin'out my butt for two days, brehs. :shocked:

#53 georgi

georgi
  • VibeTribe
  • 11,721 posts

Posted 27 July 2011 - 02:12 PM

Doesn't that count as an excuse? :tapfoot: :funny1:

Feel better, yo.

#54 HappieKamper

HappieKamper
  • VibeTribe
  • 2,108 posts
  • LocationGun wavin' New Haven

Posted 27 July 2011 - 02:18 PM

No spicket water for me. I ate a veggie curry pita every day and swam in the sound.

#55 TakeAStepBack

TakeAStepBack
  • VibeTribe
  • 18,536 posts

Posted 27 July 2011 - 02:20 PM

No spicket water for me. I ate a veggie curry pita every day and swam in the sound.


:shocked:

that's brave. i hope you didn't get warter in your mouth. I drank at least 4-5 bottles of the spicket per day. Was fine up until returning home. Now, stomach is totally wrecked.

#56 HappieKamper

HappieKamper
  • VibeTribe
  • 2,108 posts
  • LocationGun wavin' New Haven

Posted 27 July 2011 - 02:25 PM

Tell me about it - I don't recall swallowing any water, I only went in up to my shoulders/neck. My stomach hurts so bad that I thought maybe I had appendicitis or e coli.

#57 jnjn

jnjn
  • VibeTribe
  • 6,922 posts

Posted 27 July 2011 - 02:40 PM

yikes! sorry to hear that happiekamper & tasb :(
hope you both feel better soon!

#58 jnjn

jnjn
  • VibeTribe
  • 6,922 posts

Posted 27 July 2011 - 02:42 PM

not to gross you out, but if you were using filthy portos often enough & not cleaning your hands & then you touched any area near your mouth, nose or eyes you could be...well, feeling like you feel right now :lol:

#59 TakeAStepBack

TakeAStepBack
  • VibeTribe
  • 18,536 posts

Posted 27 July 2011 - 02:43 PM

:undecided:

#60 HappieKamper

HappieKamper
  • VibeTribe
  • 2,108 posts
  • LocationGun wavin' New Haven

Posted 27 July 2011 - 02:45 PM

:undecided:

#61 georgi

georgi
  • VibeTribe
  • 11,721 posts

Posted 27 July 2011 - 03:06 PM

not to gross you out, but if you were using filthy portos often enough & not cleaning your hands & then you touched any area near your mouth, nose or eyes you could be...well, feeling like you feel right now :lol:


FECES! :shit:

#62 jnjn

jnjn
  • VibeTribe
  • 6,922 posts

Posted 27 July 2011 - 03:54 PM

(((individually wrapped antibacterial wipes)))

:lol:

#63 deadheadskier

deadheadskier
  • VibeTribe
  • 11,220 posts

Posted 27 July 2011 - 04:28 PM

Did you drink a lot of the spicket water? It's the only thing i can think of that would do this to me. I dont wanna get too graphic, so i will...been pissin'out my butt for two days, brehs. :shocked:


indulging in too much firemost shards will do that brehm. I recommend a preemptive immoddium next time you go big. :coffee:

#64 In A Silent Way

In A Silent Way
  • VibeTribe
  • 26,896 posts
  • LocationShoreline, CT

Posted 27 July 2011 - 04:56 PM

Protip: do not use Clorox wipes on your hiney.

#65 TakeAStepBack

TakeAStepBack
  • VibeTribe
  • 18,536 posts

Posted 27 July 2011 - 05:04 PM

indulging in too much firemost shards will do that brehm. I recommend a preemptive immoddium next time you go big. :coffee:


Not me, brehm. I'm senior citizen lite when it comes to raging. Aks anyone. Ask'em.

#66 georgi

georgi
  • VibeTribe
  • 11,721 posts

Posted 27 July 2011 - 05:06 PM

Protip: do not use Clorox wipes on your hiney.


:eek:

#67 halfstar

halfstar
  • VibeTribe
  • 16,063 posts

Posted 28 July 2011 - 02:08 AM

First things last, ladies. Where are the #1s of the bbrahd?

On vacation, but have been running 2+ miles per day at a 9 minute pace. Back to the Scrawny to Brawny workout for the next 3 months starting on Saturday.

Hope yall had fun at Vibes.

#68 In A Silent Way

In A Silent Way
  • VibeTribe
  • 26,896 posts
  • LocationShoreline, CT

Posted 28 July 2011 - 03:22 AM

Ain't did shit today. Going in tomorrow for a wookout.

#69 jnjn

jnjn
  • VibeTribe
  • 6,922 posts

Posted 28 July 2011 - 06:46 PM

ain't did shit most of the week :undecided:
back to business starting monday (maybe sunday if i'm lucky)

#70 TakeAStepBack

TakeAStepBack
  • VibeTribe
  • 18,536 posts

Posted 28 July 2011 - 06:48 PM

ain't pooped solid most of the week :undecided:
back to pooping solid business starting monday (maybe sunday if i'm lucky)

#71 HappieKamper

HappieKamper
  • VibeTribe
  • 2,108 posts
  • LocationGun wavin' New Haven

Posted 28 July 2011 - 07:51 PM

^ OMG! :lol:

#72 In A Silent Way

In A Silent Way
  • VibeTribe
  • 26,896 posts
  • LocationShoreline, CT

Posted 29 July 2011 - 03:15 AM

Cardio, bis, tris, delts, traps, lats and pecs.

Posted Image

#73 deadheadskier

deadheadskier
  • VibeTribe
  • 11,220 posts

Posted 29 July 2011 - 10:30 PM

InAViolentWay :lol:


shoulders and tris tonight. epcot pump

#74 In A Silent Way

In A Silent Way
  • VibeTribe
  • 26,896 posts
  • LocationShoreline, CT

Posted 29 July 2011 - 10:51 PM

Too many curls?

#75 deadheadskier

deadheadskier
  • VibeTribe
  • 11,220 posts

Posted 30 July 2011 - 03:07 PM

nah....definitely winning


cardio day. 40 minutes elliptical this morn

#76 In A Silent Way

In A Silent Way
  • VibeTribe
  • 26,896 posts
  • LocationShoreline, CT

Posted 30 July 2011 - 11:00 PM

Cardio, abs, quads, glutes, hams, calves.

#77 deadheadskier

deadheadskier
  • VibeTribe
  • 11,220 posts

Posted 01 August 2011 - 12:31 AM

3x25 decline bench crunches
3x25 Suspension crunches
3x10 hanging leg raises
3x15 medicine ball crunches
3x20 Squat Step Ups
3x10 Hamstring curls
4x10 Hack squat presses
3x40 vertical ab twists
3x15 calf master
3x25 ab roller
3x25 Russian twists

30 minutest stairmaster, 142 flights climbed.

#78 In A Silent Way

In A Silent Way
  • VibeTribe
  • 26,896 posts
  • LocationShoreline, CT

Posted 01 August 2011 - 03:38 AM

Damn :shocked:

#79 TakeAStepBack

TakeAStepBack
  • VibeTribe
  • 18,536 posts

Posted 01 August 2011 - 12:22 PM

sit clean and press this morning.

#80 deadheadskier

deadheadskier
  • VibeTribe
  • 11,220 posts

Posted 01 August 2011 - 12:29 PM

Sio.........

you got up, showered and ironed your shirt?

:rolling:

#81 TakeAStepBack

TakeAStepBack
  • VibeTribe
  • 18,536 posts

Posted 01 August 2011 - 12:29 PM

No, I got up to go for a run and ended up sitting on the bowl for 40 minutes.

Sit clean and press, brehm. :undecided:

#82 deadheadskier

deadheadskier
  • VibeTribe
  • 11,220 posts

Posted 01 August 2011 - 12:32 PM

This is been going on for a week breh. not good. you may need to call an amber lamps

#83 TakeAStepBack

TakeAStepBack
  • VibeTribe
  • 18,536 posts

Posted 01 August 2011 - 12:32 PM

I know! I'm thinking I might need to call a waahhmbulance up in this sammich. :undecided:

#84 deadheadskier

deadheadskier
  • VibeTribe
  • 11,220 posts

Posted 01 August 2011 - 12:40 PM

overslept

just chest this morning. will get in some cardio later today.

#85 jnjn

jnjn
  • VibeTribe
  • 6,922 posts

Posted 01 August 2011 - 01:16 PM

sweet guns, iasw :lol:

ran 2 miles this morning

#86 halfstar

halfstar
  • VibeTribe
  • 16,063 posts

Posted 01 August 2011 - 01:27 PM

Front Squats > Reverse Lunges > Incline Dumbbell Press > One Armed Bent Over Rows.

Will run 2 miles this evening.

#87 In A Silent Way

In A Silent Way
  • VibeTribe
  • 26,896 posts
  • LocationShoreline, CT

Posted 01 August 2011 - 01:37 PM

Three sets of pushups yesterday. Lazy mofo here.

#88 deadheadskier

deadheadskier
  • VibeTribe
  • 11,220 posts

Posted 01 August 2011 - 04:52 PM

overslept

just chest this morning. will get in some cardio later today.


went in for 30 minutes on the elliptical at lunch

#89 haloofroses

haloofroses
  • VibeTribe
  • 465 posts

Posted 01 August 2011 - 05:50 PM

Posted Image

#90 Erinisme

Erinisme
  • VibeTribe
  • 4,415 posts
  • LocationJersey Fresh

Posted 01 August 2011 - 05:54 PM

finally made it back to yoga :)

I'm hoping to stay on this track....

This was the most ripped I've been at vibes so far...hoping for next year to be even more ripped

#91 halfstar

halfstar
  • VibeTribe
  • 16,063 posts

Posted 01 August 2011 - 06:37 PM

finally made it back to yoga :)

I'm hoping to stay on this track....

This was the most ripped I've been at vibes so far...hoping for next year to be even more ripped


#1?

#92 Erinisme

Erinisme
  • VibeTribe
  • 4,415 posts
  • LocationJersey Fresh

Posted 01 August 2011 - 07:35 PM

Should've come to Vibes to get your own #1s

#93 halfstar

halfstar
  • VibeTribe
  • 16,063 posts

Posted 01 August 2011 - 07:42 PM

:cry1:

#94 halfstar

halfstar
  • VibeTribe
  • 16,063 posts

Posted 01 August 2011 - 07:42 PM

And this thread is for Vibes 2012.

#95 haloofroses

haloofroses
  • VibeTribe
  • 465 posts

Posted 01 August 2011 - 07:46 PM

ah yeah, over the next year, I plan on getting grizzly-jacked so i can bag mad bitches and beat up wooks at the beach!

KICKIN' SAND IN ANY MOTHERFUCKER'S FACE, WHAT!???!!!!:one:

#96 halfstar

halfstar
  • VibeTribe
  • 16,063 posts

Posted 01 August 2011 - 08:14 PM

Charlie?

#97 haloofroses

haloofroses
  • VibeTribe
  • 465 posts

Posted 01 August 2011 - 08:31 PM

Posted Image



nope.

#98 In A Silent Way

In A Silent Way
  • VibeTribe
  • 26,896 posts
  • LocationShoreline, CT

Posted 01 August 2011 - 08:32 PM

Should've come to Vibes to get your own #1s

Hurt you bad d00d!

:rolling:

#99 halfstar

halfstar
  • VibeTribe
  • 16,063 posts

Posted 01 August 2011 - 08:33 PM

Hurt you bad d00d!

:rolling:


:sad:

#100 In A Silent Way

In A Silent Way
  • VibeTribe
  • 26,896 posts
  • LocationShoreline, CT

Posted 01 August 2011 - 08:34 PM

Cheer up, little buckaroo. You will come to Vibes 2012 ripped like a Brahnold, #1s will be snapped, and your panties will drop.