Jump to content



Photo
- - - - -

Noob BHC2352 seems to be fitting in


  • Please log in to reply
147 replies to this topic

#51 In A Silent Way

In A Silent Way
  • VibeTribe
  • 27,001 posts
  • LocationShoreline, CT

Posted 26 January 2014 - 06:23 PM

Watch out ... Julius will pump and dump you.

 

:julius:



#52 nikkiblue

nikkiblue
  • VibeTribe
  • 18,225 posts
  • LocationLong Island

Posted 26 January 2014 - 10:17 PM

Hi noob.  What does BHC stand for. ?  

 

is 2352 your ATM pin? 



#53 Col_Sandoz

Col_Sandoz
  • VibeTribe
  • 783 posts

Posted 26 January 2014 - 10:24 PM

birthday Feb 2 1952 he's old

#54 hippieskichick

hippieskichick
  • VibeTribe
  • 2,831 posts
  • LocationAlbany NY

Posted 26 January 2014 - 10:42 PM

Coordinates - he's from India!!



#55 Col_Sandoz

Col_Sandoz
  • VibeTribe
  • 783 posts

Posted 26 January 2014 - 10:51 PM

2362 the year his circle comes around !

#56 tyedyedee

tyedyedee

    uniquely dee

  • VibeTribe
  • 9,779 posts
  • Locationboston-ish

Posted 27 January 2014 - 12:14 AM

this poor dude! :lmao:



#57 hippieskichick

hippieskichick
  • VibeTribe
  • 2,831 posts
  • LocationAlbany NY

Posted 27 January 2014 - 12:37 AM

Wait wait wait...

 

Waist to hip ratio? :booty:



#58 china cat

china cat
  • VibeTribe
  • 14,994 posts

Posted 27 January 2014 - 12:55 AM

is 2352 your ATM pin? 

 

the length of his man parts in nanometers?



#59 Tim the Beek

Tim the Beek
  • VibeTribe
  • 16,319 posts

Posted 27 January 2014 - 01:00 AM

the length of his man parts in nanometers?


Always thinking about other men's parts!
 

:joker:



#60 china cat

china cat
  • VibeTribe
  • 14,994 posts

Posted 27 January 2014 - 01:08 AM


Always thinking about other men's parts!
 

:joker:

 

 

since you don't put out anymore :joker:



#61 hippieskichick

hippieskichick
  • VibeTribe
  • 2,831 posts
  • LocationAlbany NY

Posted 27 January 2014 - 01:09 AM

You're not doing it right, miss. 



#62 china cat

china cat
  • VibeTribe
  • 14,994 posts

Posted 27 January 2014 - 01:11 AM

You're not doing it right, miss. 

 

the problem is "Mrs."

 

:joker:



#63 Tim the Beek

Tim the Beek
  • VibeTribe
  • 16,319 posts

Posted 27 January 2014 - 01:12 AM

since you don't put out anymore :joker:

 

Let me out of the basement once in a while and you might get a little.



#64 Tim the Beek

Tim the Beek
  • VibeTribe
  • 16,319 posts

Posted 27 January 2014 - 01:12 AM

the problem is "Mrs."

 

:joker:


ROFL!!!



#65 Tim the Beek

Tim the Beek
  • VibeTribe
  • 16,319 posts

Posted 27 January 2014 - 01:13 AM

...a little.

 

Don't forget to thank me for that softball.



#66 Tim the Beek

Tim the Beek
  • VibeTribe
  • 16,319 posts

Posted 27 January 2014 - 01:13 AM

Don't forget to thank me for that softball.


And Don't forget to thank me for that softball, too.



#67 china cat

china cat
  • VibeTribe
  • 14,994 posts

Posted 27 January 2014 - 01:13 AM

Let me out of the basement once in a while and you might get a little.

 

yeah, "little" being the operative word :joker:



#68 china cat

china cat
  • VibeTribe
  • 14,994 posts

Posted 27 January 2014 - 01:14 AM

Don't forget to thank me for that softball.

 

 

hell yeah :lol:



#69 Tim the Beek

Tim the Beek
  • VibeTribe
  • 16,319 posts

Posted 27 January 2014 - 01:14 AM

Don't forget to thank me for that softball.

 

Ahem.



#70 hippieskichick

hippieskichick
  • VibeTribe
  • 2,831 posts
  • LocationAlbany NY

Posted 27 January 2014 - 01:15 AM

Y'all just need to go fuck and get off of the boards. 



#71 hippieskichick

hippieskichick
  • VibeTribe
  • 2,831 posts
  • LocationAlbany NY

Posted 27 January 2014 - 01:15 AM

I'd like to clarify.... don't get off ON the boards. go do it somewhere else. 

 

That's just yucky. 



#72 nikkiblue

nikkiblue
  • VibeTribe
  • 18,225 posts
  • LocationLong Island

Posted 27 January 2014 - 01:15 AM

 


#73 Tim the Beek

Tim the Beek
  • VibeTribe
  • 16,319 posts

Posted 27 January 2014 - 01:16 AM

I'm saving myself for our third marriage.



#74 nikkiblue

nikkiblue
  • VibeTribe
  • 18,225 posts
  • LocationLong Island

Posted 27 January 2014 - 01:16 AM

yea



#75 china cat

china cat
  • VibeTribe
  • 14,994 posts

Posted 27 January 2014 - 01:19 AM

Y'all just need to go fuck and get off of the boards. 

 

2.5 hour'd away from each other.



#76 china cat

china cat
  • VibeTribe
  • 14,994 posts

Posted 27 January 2014 - 01:19 AM

Skype? :naughty:



#77 hippieskichick

hippieskichick
  • VibeTribe
  • 2,831 posts
  • LocationAlbany NY

Posted 27 January 2014 - 01:20 AM

:naughty:



#78 Tim the Beek

Tim the Beek
  • VibeTribe
  • 16,319 posts

Posted 27 January 2014 - 01:20 AM

Rawr!!!



#79 nikkiblue

nikkiblue
  • VibeTribe
  • 18,225 posts
  • LocationLong Island

Posted 27 January 2014 - 01:22 AM

you guys should face time each others faces. 



#80 china cat

china cat
  • VibeTribe
  • 14,994 posts

Posted 27 January 2014 - 01:23 AM

:naughty:



#81 BHC2352

BHC2352
  • VibeTribe
  • 175 posts

Posted 27 January 2014 - 01:23 AM

BHC doesn't stand for anything. When I made my username I just hit keys. 52 was my football #, 23 was my basketball #. And nah, 2352 isn't my ATM pin lol!!



#82 china cat

china cat
  • VibeTribe
  • 14,994 posts

Posted 27 January 2014 - 01:23 AM

Hi Nik! 



#83 china cat

china cat
  • VibeTribe
  • 14,994 posts

Posted 27 January 2014 - 01:23 AM

BHC doesn't stand for anything. When I made my username I just hit keys. 52 was my football #, 23 was my basketball #. And nah, 2352 isn't my ATM pin lol!!

 

So! I was right!!!!



#84 hippieskichick

hippieskichick
  • VibeTribe
  • 2,831 posts
  • LocationAlbany NY

Posted 27 January 2014 - 01:27 AM

BHC doesn't stand for anything. When I made my username I just hit keys. 52 was my football #, 23 was my basketball #. And nah, 2352 isn't my ATM pin lol!!

 

 

You'll get a savory nickname in due time, young newb. 



#85 nikkiblue

nikkiblue
  • VibeTribe
  • 18,225 posts
  • LocationLong Island

Posted 27 January 2014 - 01:33 AM

Hi Kris! 

 

BHC doesn't stand for anything. When I made my username I just hit keys. 52 was my football #, 23 was my basketball #. And nah, 2352 isn't my ATM pin lol!!

 

Nonsense. 



#86 cassady

cassady

    VibeGuide

  • VibeGuide
  • 18,237 posts

Posted 27 January 2014 - 01:42 AM

ummmmm................guys?

 

family forum.............



#87 nikkiblue

nikkiblue
  • VibeTribe
  • 18,225 posts
  • LocationLong Island

Posted 27 January 2014 - 01:50 AM

Hi Butch!!!  XOXOXO!!! 



#88 cassady

cassady

    VibeGuide

  • VibeGuide
  • 18,237 posts

Posted 27 January 2014 - 01:51 AM

miss nicki! :) <3



#89 Julius

Julius
  • VibeTribe
  • 11,365 posts

Posted 27 January 2014 - 02:11 AM

ummmmm................guys?

 

family forum.............

My entire family can handle it. Can't yours? :lol: 



#90 JBetty

JBetty
  • VibeTribe
  • 20,258 posts

Posted 27 January 2014 - 02:23 PM

Watch out ... Julius will pump and dump you.

 

:julius:

 

 

....and then steal your girlfriend.



#91 u.s.blues

u.s.blues
  • VibeTribe
  • 3,435 posts

Posted 27 January 2014 - 02:25 PM

My entire family can handle it. Can't yours? :lol:

 

your entire family can handle what exactly :naughty: guess things are different across the ocean.



#92 In A Silent Way

In A Silent Way
  • VibeTribe
  • 27,001 posts
  • LocationShoreline, CT

Posted 27 January 2014 - 04:50 PM

your entire family can handle what exactly :naughty: guess things are different across the ocean.

 

Seven ... oh wait, wrong boardie.



#93 Julius

Julius
  • VibeTribe
  • 11,365 posts

Posted 27 January 2014 - 06:57 PM

....and then steal your girlfriend.

yer damn right I will if she's awesome and you're not worthy. :lol: 



#94 BHC2352

BHC2352
  • VibeTribe
  • 175 posts

Posted 28 January 2014 - 09:34 PM

Nuts...lol.



#95 Julius

Julius
  • VibeTribe
  • 11,365 posts

Posted 28 January 2014 - 09:38 PM

BHC, you're a really good sport. An hour with us at Vibes and you'll lose that introvert thing and quick! :lol:



#96 In A Silent Way

In A Silent Way
  • VibeTribe
  • 27,001 posts
  • LocationShoreline, CT

Posted 28 January 2014 - 09:40 PM

Four days with them at Vibes and you'll be 10 pounds heavier. :burp:



#97 BHC2352

BHC2352
  • VibeTribe
  • 175 posts

Posted 28 January 2014 - 09:52 PM

haha IASW...where is all of that poundage coming from man??



#98 Jersey Thug

Jersey Thug
  • VibeTribe
  • 12,359 posts

Posted 28 January 2014 - 10:06 PM

Julius's tent, apparently.  

 

among other places :bliss: :bliss: :bliss:



#99 hippieskichick

hippieskichick
  • VibeTribe
  • 2,831 posts
  • LocationAlbany NY

Posted 28 January 2014 - 10:09 PM

Julius's tent, apparently.  

 

 

:lmao:



#100 BHC2352

BHC2352
  • VibeTribe
  • 175 posts

Posted 28 January 2014 - 10:25 PM

Whatever that means it sounds horrible hah!