Jump to content



Photo
- - - - -

Let's talk red tube


  • Please log in to reply
42 replies to this topic

#1 Ginger Snap

Ginger Snap
  • VibeTribe
  • 12,724 posts

Posted 12 January 2013 - 10:13 AM

Stop fucking with  the camera! No stop fidgeting with the device and fucking stroke it for christ sake.Yup that's right- the cock is in your face now take it in your mouth- no all of it fucking take it in you mouth stop looking over here and trying to press buttons! Fuck you have a cock in your mouth pay attention! Fucking Christ!  ametuers! Put the the cock in your mouth and fucking suck it!.



#2 Ginger Snap

Ginger Snap
  • VibeTribe
  • 12,724 posts

Posted 12 January 2013 - 10:19 AM

well that was just pitiful



#3 Ginger Snap

Ginger Snap
  • VibeTribe
  • 12,724 posts

Posted 12 January 2013 - 10:21 AM

I don't even know what to say from that display



#4 Ginger Snap

Ginger Snap
  • VibeTribe
  • 12,724 posts

Posted 12 January 2013 - 10:25 AM

Im baffled. No dude- wait...is the microphone on? check 1....2 wait dude- okay...okay...I think we're on...



#5 August West

August West
  • VibeTribe
  • 9,227 posts

Posted 12 January 2013 - 10:33 AM

you could be a director

 

or at least a fluffer



#6 Ginger Snap

Ginger Snap
  • VibeTribe
  • 12,724 posts

Posted 12 January 2013 - 06:46 PM

not a fluffer. Director. Or at least MC.



#7 Karen

Karen
  • VibeTribe
  • 10,008 posts

Posted 12 January 2013 - 07:41 PM

Please take a moment to read my signature.

 

 

:lol:



#8 hoagie

hoagie
  • VibeTribe
  • 19,454 posts

Posted 12 January 2013 - 07:53 PM

Favorite video?

#9 Slave Self Promoted

Slave Self Promoted
  • VibeTribe
  • 6,631 posts

Posted 12 January 2013 - 08:11 PM

you could be a director

 

or at least a fluffer

 

 

her business cards just got fuller.  :coffee:



#10 Jersey Thug

Jersey Thug
  • VibeTribe
  • 12,292 posts

Posted 12 January 2013 - 08:17 PM

Please take a moment to read my signature.

 

:lol: :lol: :lol:

 

i can't remember the last time i saw anything on red tube that didn't make me feel bad for at least one of the participants.  i'm with you, Wit.



#11 Ginger Snap

Ginger Snap
  • VibeTribe
  • 12,724 posts

Posted 12 January 2013 - 09:19 PM

Please take a moment to read my signature.

 

 

:lol:

Whaaaat? Just having some fun. :lol:



#12 Julius

Julius
  • VibeTribe
  • 11,185 posts

Posted 12 January 2013 - 09:56 PM

Hi Wit  :lol: 



#13 musicfan

musicfan
  • VibeTribe
  • 620 posts

Posted 13 January 2013 - 12:38 AM

Redtube > Porn Star Directory > Select a letter



#14 TEO

TEO

    VibeGuide

  • VibeGuide
  • 22,883 posts

Posted 13 January 2013 - 12:48 AM

PornEdits Transforms Porn Scenes into Ridiculous Comics with MS Paint

 

 

I don't know what it is about MS Paint but it instantly lightens up any picture but it works magic. Just take a look at PornEdits, a website that takes porn scenes and transforms them into hilarious comics with the (lack of) power of MS Paint. I can't get enough of it.
 
Surprisingly, it's not that hard to change a sexual scene to something totally safe for work as long as you're creative with your use of long instruments, long noses, long bananas, long vases, long ropes and anything long. Double points if you recognize the porno these MS paint wizards got their scene from. Check out more PornEdits here.
 
 


#15 Eco

Eco
  • VibeTribe
  • 2,109 posts
  • LocationFoxboro MA

Posted 13 January 2013 - 01:09 AM

Im baffled. No dude- wait...is the microphone on? check 1....2 wait dude- okay...okay...I think we're on...


Taking a wild guess that what appears as low budget poor acting fills the needs of those looking for amateurish porn. If everything was on par it might seem like a pro production and that would ruin stuff for those who are picky. I dunno, been awhile since I've done online porn......and fessed up online :-).

#16 Mama Kel

Mama Kel
  • VibeTribe
  • 4,215 posts

Posted 13 January 2013 - 05:31 PM

Please take a moment to read my signature.

 

 

:lol:

:rotf:



#17 unbroken_chain

unbroken_chain
  • VibeTribe
  • 18,869 posts

Posted 13 January 2013 - 06:23 PM

And what's the deal w this only 5 a day.

#18 gregoir

gregoir
  • VibeTribe
  • 25,678 posts
  • LocationAbove The Waves

Posted 13 January 2013 - 07:11 PM

someone told me I was unclassy for discussing porn on facebook chat and then went and started this thread.  :rolling:



#19 In A Silent Way

In A Silent Way
  • VibeTribe
  • 26,923 posts
  • LocationShoreline, CT

Posted 13 January 2013 - 10:50 PM

Maybe you should be looking at efukt.com instead.

#20 Ginger Snap

Ginger Snap
  • VibeTribe
  • 12,724 posts

Posted 14 January 2013 - 09:44 PM

someone told me I was unclassy for discussing porn on facebook chat and then went and started this thread.   :rolling:

 

Ironic right? :lol:



#21 blindmule

blindmule
  • VibeTribe
  • 842 posts

Posted 15 January 2013 - 04:42 PM

Stop fucking with  the camera! No stop fidgeting with the device and fucking stroke it for christ sake.Yup that's right- the cock is in your face now take it in your mouth- no all of it fucking take it in you mouth stop looking over here and trying to press buttons! Fuck you have a cock in your mouth pay attention! Fucking Christ!  ametuers! Put the the cock in your mouth and fucking suck it!.

 

No lie - I just got really excited reading this... :afro:



#22 BHB

BHB
  • VibeTribe
  • 3,903 posts
  • LocationNY

Posted 15 January 2013 - 05:37 PM

No lie - I just got really excited reading this... :afro:

 

 

that's awesome, thanks for sharing. tell us more.



#23 TEO

TEO

    VibeGuide

  • VibeGuide
  • 22,883 posts

Posted 15 January 2013 - 07:51 PM

#1s or nans



#24 seany

seany
  • VibeTribe
  • 7,770 posts

Posted 16 January 2013 - 02:57 AM

Please take a moment to read my signature.

 

 

:lol:

 

The first thing I did was look at what time this thread originated, figuring it for a late night post! :lmao:  



#25 Ginger Snap

Ginger Snap
  • VibeTribe
  • 12,724 posts

Posted 16 January 2013 - 01:14 PM

whaaaatever- this forum used to be fun. :tongue:



#26 hoagie

hoagie
  • VibeTribe
  • 19,454 posts

Posted 16 January 2013 - 02:59 PM

im still waiting for you t post a link to a good red tube video...

 

standing by :lol:



#27 musicfan

musicfan
  • VibeTribe
  • 620 posts

Posted 18 January 2013 - 02:02 AM

Pick a letter..

 

 

http://www.redtube.com/pornstar



#28 unbroken_chain

unbroken_chain
  • VibeTribe
  • 18,869 posts

Posted 18 January 2013 - 08:35 AM

whaaaatever- this forum used to be fun. :tongue:

They really were....

#29 Rip Van Winkle

Rip Van Winkle
  • VibeTribe
  • 255 posts

Posted 18 January 2013 - 10:49 AM

not a fluffer. 

 

 

i was hoping to use you as a fluffer. big disapointment.  :(



#30 roo

roo
  • VibeTribe
  • 3,750 posts

Posted 22 January 2013 - 04:08 AM

I would wreck you wit. Take it! ;)

#31 Ginger Snap

Ginger Snap
  • VibeTribe
  • 12,724 posts

Posted 26 January 2013 - 10:15 AM

I would wreck you wit. Take it! ;)

 

You and who else? :wink: I don't think so.



#32 roo

roo
  • VibeTribe
  • 3,750 posts

Posted 30 January 2013 - 10:03 PM

Me and my tail and my pig skull :D

#33 Ginger Snap

Ginger Snap
  • VibeTribe
  • 12,724 posts

Posted 30 January 2013 - 10:23 PM

With the skull facepaint? :naughty:



#34 JBetty

JBetty
  • VibeTribe
  • 19,784 posts

Posted 31 January 2013 - 01:37 PM

pigLJrooVibes2012.jpg
 



#35 KittyKindBud

KittyKindBud
  • VibeTribe
  • 2,817 posts

Posted 31 January 2013 - 02:02 PM

pigLJrooVibes2012.jpg 
 

...too scary for kitty......



#36 Royal

Royal
  • VibeTribe
  • 11,701 posts

Posted 30 April 2013 - 03:51 AM

wit started this thread on my birthday :funny1:

#37 Ginger Snap

Ginger Snap
  • VibeTribe
  • 12,724 posts

Posted 18 December 2013 - 07:25 AM

OMG I found veggie porn! OMG!  :lmao: NSFW

 

http://www.redtube.com/35082

 

It's the whole evolution! 

 

Okay 9:40 the shit gets real! 



#38 In A Silent Way

In A Silent Way
  • VibeTribe
  • 26,923 posts
  • LocationShoreline, CT

Posted 23 December 2013 - 04:15 AM

Efukt.com

#39 Julius

Julius
  • VibeTribe
  • 11,185 posts

Posted 23 December 2013 - 06:36 AM

If I ever had to absolute complete stupidy to let the chick control the camera, at the very least I would be wearing a hockey goalie mask, Jason-style!  :lol:



#40 Sensei Miller

Sensei Miller
  • VibeTribe
  • 1,847 posts

Posted 10 March 2014 - 09:14 PM

I'm ready for my closeup...



#41 Jake Blues

Jake Blues
  • VibeTribe
  • 71 posts

Posted 16 March 2014 - 08:53 AM

Between the camera issues and the "veggie porn" I can't say I'm compelled to look at redtube thats for sure.  I do agree with this however...

 

whaaaatever- this forum used to be fun. :tongue:

 

 

 


#42 Sensei Miller

Sensei Miller
  • VibeTribe
  • 1,847 posts

Posted 24 March 2014 - 08:41 PM

It's all fun and games until someone loses an eye.  Then it's just fun.

 

Which reminds me, it sucks that all the "authentic" Japanese Bukkake is all pixelated out. 

 

There's some gems.  Ya just have to find them. 



#43 OpusX

OpusX
  • VibeTribe
  • 117 posts
  • LocationHartford

Posted 28 March 2014 - 01:42 AM

Really Gross stuff on your Efukt.com page SilentWay!