Jump to content



Photo

Where's Wit when I need her???


  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#1 Royal

Royal
  • VibeTribe
  • 13,806 posts

Posted 28 December 2012 - 06:01 AM

she's probably studying

#2 china cat

china cat
  • VibeTribe
  • 16,014 posts

Posted 28 December 2012 - 06:34 AM

doubt it :coffee:

#3 china cat

china cat
  • VibeTribe
  • 16,014 posts

Posted 28 December 2012 - 06:35 AM

notice, though, I'm here. Do you need me? :D

#4 deadheadskier

deadheadskier
  • VibeTribe
  • 11,719 posts

Posted 28 December 2012 - 07:03 AM

shouldn't you be correcting papers?

#5 Ginger Snap

Ginger Snap
  • VibeTribe
  • 13,810 posts

Posted 28 December 2012 - 10:17 AM

What can I do for you my friend? :smile:

#6 gregoir

gregoir
  • VibeTribe
  • 26,846 posts
  • LocationAbove The Waves

Posted 28 December 2012 - 01:17 PM

Damn kids staying up all hours of the night. :joker:

#7 Tim the Beek

Tim the Beek
  • VibeTribe
  • 18,042 posts

Posted 28 December 2012 - 02:17 PM

On her way to the store, no doubt.

#8 seany

seany
  • VibeTribe
  • 7,792 posts

Posted 28 December 2012 - 02:20 PM

On her way to the store, no doubt.


Beat me to it! :funny1:

#9 Tim the Beek

Tim the Beek
  • VibeTribe
  • 18,042 posts

Posted 28 December 2012 - 02:25 PM

:mrgreen:

Hi Sean!

#10 china cat

china cat
  • VibeTribe
  • 16,014 posts

Posted 28 December 2012 - 02:56 PM

shouldn't you be correcting papers?


I'm officially done for a month :cheerleader:

#11 china cat

china cat
  • VibeTribe
  • 16,014 posts

Posted 28 December 2012 - 02:57 PM

What can I do for you my friend? :smile:


settle down, I got this, f^cking slacker

#12 JBetty

JBetty
  • VibeTribe
  • 6,184 posts

Posted 28 December 2012 - 03:07 PM

Clamtastic!

#13 china cat

china cat
  • VibeTribe
  • 16,014 posts

Posted 28 December 2012 - 03:08 PM

I'm the f#cking Claminator, bitches.

#14 Tim the Beek

Tim the Beek
  • VibeTribe
  • 18,042 posts

Posted 28 December 2012 - 03:09 PM

:lmao:

#15 JBetty

JBetty
  • VibeTribe
  • 6,184 posts

Posted 28 December 2012 - 03:13 PM

Clamydia the Claminator

#16 Tim the Beek

Tim the Beek
  • VibeTribe
  • 18,042 posts

Posted 28 December 2012 - 03:14 PM

Posted Image

#17 Tim the Beek

Tim the Beek
  • VibeTribe
  • 18,042 posts

Posted 28 December 2012 - 03:14 PM

Clamydia the Claminator


:afro: Do we need to talk?

#18 JBetty

JBetty
  • VibeTribe
  • 6,184 posts

Posted 28 December 2012 - 03:15 PM

Wear a condom - you should be fine.

#19 Ginger Snap

Ginger Snap
  • VibeTribe
  • 13,810 posts

Posted 28 December 2012 - 04:31 PM

Damn kids staying up all hours of the night. :joker:


This time I really did just wake up early. :lol:

#20 Ginger Snap

Ginger Snap
  • VibeTribe
  • 13,810 posts

Posted 28 December 2012 - 04:33 PM

settle down, I got this, f^cking slacker


Right, I'm the slacker says the person too lazy to use proper capitalization and punctuation. How is anyone supposed to take you seriously?

#21 china cat

china cat
  • VibeTribe
  • 16,014 posts

Posted 28 December 2012 - 05:12 PM

Right, I'm the slacker says the person too lazy to use proper capitalization and punctuation. How is anyone supposed to take you seriously?


not lazy, making a political statement :coffee:

#22 JBetty

JBetty
  • VibeTribe
  • 6,184 posts

Posted 28 December 2012 - 05:14 PM

What statement is that?

#23 seany

seany
  • VibeTribe
  • 7,792 posts

Posted 28 December 2012 - 06:27 PM

clams don't capitalize ;) In fact, they kinda just lay there. Hey, but if it works for Tim... :dunno:

:funny1:

#24 Slave Self Promoted

Slave Self Promoted
  • VibeTribe
  • 6,634 posts

Posted 28 December 2012 - 06:30 PM

clams don't capitalize ;) In fact, they kinda just lay there. Hey, but if it works for Tim... :dunno:

:funny1:



timmy gets all walrussy up on that clam

Posted Image

#25 Tim the Beek

Tim the Beek
  • VibeTribe
  • 18,042 posts

Posted 28 December 2012 - 06:36 PM

clams don't capitalize ;) In fact, they kinda just lay there. Hey, but if it works for Tim... :dunno:

:funny1:


Watch and learn, brother. Watch and learn.

http://www.youtube.com/watch?v=Qp1nrhJAX3I

:mrgreen:

#26 Tim the Beek

Tim the Beek
  • VibeTribe
  • 18,042 posts

Posted 28 December 2012 - 06:37 PM

timmy gets all walrussy up on that clam

Posted Image


FEAR THE BEEK!!!

#27 seany

seany
  • VibeTribe
  • 7,792 posts

Posted 28 December 2012 - 08:11 PM

Watch and learn, brother. Watch and learn.

http://www.youtube.com/watch?v=Qp1nrhJAX3I

:mrgreen:


Two licks and she's done, eh? :dunno: Still doesn't sound like a great time... :funny1:

#28 Tim the Beek

Tim the Beek
  • VibeTribe
  • 18,042 posts

Posted 28 December 2012 - 08:19 PM

Two licks and she's done, eh? :dunno: Still doesn't sound like a great time... :funny1:


Not her fault. I don't last very long. :blush:

#29 Jwheelz

Jwheelz
  • VibeTribe
  • 5,883 posts

Posted 28 December 2012 - 08:26 PM

does the salt chafe?

#30 Tim the Beek

Tim the Beek
  • VibeTribe
  • 18,042 posts

Posted 28 December 2012 - 08:28 PM

:lol:

#31 JBetty

JBetty
  • VibeTribe
  • 6,184 posts

Posted 28 December 2012 - 08:39 PM

Two licks and she's done, eh? :dunno: Still doesn't sound like a great time... :funny1:



Hmmmmm... takes 3 to get to the center of a tootsie pop




Posted Image

#32 Tim the Beek

Tim the Beek
  • VibeTribe
  • 18,042 posts

Posted 28 December 2012 - 08:42 PM

Posted Image